Muzeum hlavního města Prahy

Administrativní podpora

Máte rádi pořádek? Máte rádi věci pod kontrolou? Baví vás práce s dokumenty a složkami? Chcete pracovat na zkrácený úvazek?

Muzeum hlavního města Prahy hledá do svých řad kolegu/gyni, který/á bude poskytovat administrativní podporu širšímu týmu pro vnitřní činnosti muzea.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Agenda smluv

- evidovat smlouvy, pracovat v interní databázi smluv podle předchozího zadání
- skenovat/kopírovat smluvní dokumentaci
- zakládat smluvní dokumentaci

  • Agenda veřejných zakázek

- administrativně připravovat podklady pro výběrová řízení podle předchozího zadání

  • Provozní agenda

- připravovat přehledy, statistiky za úsek vnitřních činností podle předchozího zadání
- zadávat data do PC, kontrolovat tato data
- skenovat, kopírovat
- vyřizovat pochůzky mezi jednotlivými provozy MMP
- podílet se na návrzích na změny/zlepšení v administrativně organizačních procesech a na jejich zavádění do praxe
- další ad hod agenda podle zadání náměstkyně pro úsek vnitřních činnosti

POŽADUJEME:

  • SŠ (ukončená)
  • Předchozí zkušenost v administrativě podmínkou
  • Jste aktivní uživatel/ka PC, MS Office – zejména Excel a Word
  • Umíte pracovat samostatně, je na vás spolehnutí a co slíbíte, to splníte
  • Máte smysl pro detail a jste pečlivý/á při práci s daty a informacemi

NABÍZÍME:

  • Úvazek 20 hodin týdně, práce na DPČ
  • Platové ohodnocení poplatné vašim zkušenostem a zároveň možnostem naší příspěvkové organizace v návaznosti na nařízení vlády č.564/2006 Sb. v aktuálním znění
  • Pružné uspořádání pracovní doby
  • Práci v centru Prahy
  • Pozice je vhodná pro osoby na MD/RD
  • Místo pracoviště není bezbariérové (historická stavebně kulturní památka) – pozice není vhodná pro osoby s omezenou schopností pohybu


Nástup ihned nebo co nejdříve. 
Pošlete nám váš životopis a krátký motivační dopis na email: chylikova@muzeumprahy.cz, a to do 18.5.2018. Vybrané uchazeče/ky pozveme na pohovor, který se bude konat v týdnu od 23.5.2018

Overlay loader