Muzeum hlavního města Prahy

Volná místa

Volná místa

Níže naleznete seznam aktivních výběrových řízení v Muzeu hlavního města Prahy. Kontakt na personální oddělení: Bc. Lenka Chylíková, DiS., tel.: +420 221 012 929, e-mail: chylikova@muzeumprahy.cz 

Kustod na Petřínské rozhledně a v Zrcadlovém bludišti

Hledáme kustody pro Petřínskou rozhlednu a Zrcadlové bludiště.  Petřínská rozhledna i Zrcadlové bludiště jsou jedny z nejnavštěvovanějších turistických objektů v Praze.  Proto hledáme milé, komunikativní a pracovité členy do našeho týmu.

Popis práce:
Zajištění provozu obou objektů v prostorách pro návštěvníky
Komunikace s návštěvníky především v cizím jazyce, ale i českém
Podávání relevantních informací o Praze, rozhledně a bludišti návštěvníkům

Požadujeme:
Věk nad 18 let, maturita
Znalost minimálně 1 cizího jazyka, jeho aktivní využívání je nutnou podmínkou
Velmi dobré komunikační schopnosti
Alespoň základní znalost Prahy, ochota se naučit základní fakta o našich objektech
Příjemné a profesionální vystupování, klidné vystupování i ve vypjatých situacích
Zodpovědnost a kolegialita
Časová flexibilita – nutnost pracovat nejen o víkendech, ale i ve všední den. Směny jsou 8, 10 a 12 hodinové dle roční doby
Možnost volby směn (po domluvě)
Podmínkou je odpracovat alespoň 50 hodin v měsíci

Nabízíme:
100 – 130 Kč/hod.
Velmi přátelský kolektiv, který vždy drží spolu
Výhled z věže do všech stran a prohlédnutí se v zrcadlech ze všech stran
Zaměstnanecké benefity
Možnost odpracovat cca 50 – 140hodin/měsíčně
Práce na DPP či DPČ smlouvu

Nástup možný od 1. března 2019.

Práce je vhodná nejen pro studenty, přivítáme aktivní důchodce či pracující se zájmem o přivýdělek. Důležité je mít chuť pracovat, ostatní vás již naučíme.

V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete svůj životopis na níže uvedenou mailovou adresu.

Kontakt:

Bc. Martina Seidlová, vedoucí provozu Petřínská rozhledna a Zrcadlové bludiště
seidlova@muzeumprahy.cz

 

Referent/ka pro veřejné zakázky

Chcete být součástí růstu naší organizace? Máte zkušenosti s veřejnými zakázkami? Pak hledáme právě vás!

Muzeum hlavního města Prahy hledá do svých řad referenta/ku pro veřejné zakázky, který/á samostatně povede svěřenou agendu a zároveň bude součástí týmu pracoviště pro veřejné zakázky a širšího týmu pro vnitřní fungování muzea.

Co budete dělat?

  • Evidovat veřejné zakázky podle interních pravidel a směrnic, včetně doprovodné dokumentace
  • Zpracovávat a připravovat formální/procesní dokumenty pro administraci veřejných zakázek. Spolupracovat s vedoucími oddělení na odborných dokumentech, které jsou součástí dokumentace jednotlivých veřejných zakázek
  • Napomáhat a konzultovat postupy v oblasti výběrových řízení a veřejných zakázek náměstkyním a jednotlivým vedoucím
  • Spolupracovat s dalšími zaměstnanci/kyněmi v rámci pracovištěpro veřejné zakázky, včetně specializované externí konzultantské firmy
  • Uveřejňovat dokumenty a informace o veřejných zakázkách na Profilu zadavatele
  • Podílet se na aktualizaci interních směrnic a postupů v oblasti veřejných zakázek, včetně zavádění do praxe
  • Zpracovávat a vést statistiky a další informace v oblasti veřejných zakázek
  • Komunikovat podle zadání s externími organizacemi v dané oblasti, včetně zřizovatele
  • Vykonávat běžnou administrativu v této oblasti


Vaše očekávané zkušenosti a znalosti

  • Prokazatelné zkušenosti v oblasti přípravy a administrace poptávkových a výběrových řízení a veřejných zakázek (nejméně 3 roky), nejlépe příspěvkových organizací
  • Velmi dobře znáte zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a související předpisy
  •  

Váš profil

  • SŠ/VŠ (ukončená)
  • Máte nejméně 3 roky praxe v oblasti administrace výběrových řízení a veřejných zakázek
  • Jste aktivní uživatel/ka PC (MS Office – zejména Excel a Word)
  • Umíte pracovat samostatně, je na vás spolehnutí a co slíbíte, to splníte
  • Máte smysl pro detail a jste pečlivý/á při práci s daty a informacemi
  • Jste proaktivní
  • Zvládáte práci pod tlakem a nárazově i v časové tísni


Co vám nabízíme?

  • Úvazek 1,0, tedy 40hod týdně
  • Platové ohodnocení poplatné vašim zkušenostem a zároveň možnostem naší příspěvkové organizace v návaznosti na nařízení vlády č.564/2006 Sb. v aktuálním znění
  • Pružné uspořádání pracovní doby
  • Práci v centru Prahy
  • Stravenky v hodnotě 100Kč/odpracovaný den a další benefity (4 sick days/rok, atd.)
  • Možnost dalšího odborného vzdělávání
  • Pro tuto pozici neumožňujeme práci z domova či odjinud
  • Místo pracoviště není bezbariérové (památkově chráněný objekt) – pozice není vhodná pro osoby s omezenou schopností pohybu

Nástup – podle dohody.


Zaujala vás tato pozice?
Ozvěte se nám!

Pošlete nám váš životopis a motivační dopis (max A4) na email: chylikova@muzeumprahy.cz, včetně nejméně dvou referencí z oboru, a to do úterý 29.1.2019. Vybrané uchazeče/ky pozveme na první kolo pohovorů, které se bude konat v týdnu od 15.2.2019.

 

Ochrana osobních údajů

Přehled účelů zpracování osobních údajů - Příloha č. 2 směrnice ředitelky č. 1/2010
dokument ke stažení ve formátu pdf>

Overlay loader